6 patarimai vystant naujienlaiškių siuntimo rinkodarą

Naujienlaiškių siuntimas viena iš svarbių internetinės rinkodaros sudedamųjų dalių. 2021 metais ši rinkodara dar aktualesnė, nes pirkėjai daugiau laiko leidžia internete, karantino metu susiformavę įpročiai apsipirkti internetu gali išlikti ir po jo. Taigi, jeigu dar neturite aiškios naujienlaiškių siuntimo strategijos, pats laikas ją įgyti.

Keli patarimai, nuo ko pradėti:

1. Sudarykite naujienlaiškių siuntimo planą:

  • kiek laiškų siųsite per mėnesį, kokiais laiko intervalais;

  • kiek turinio užims tiesioginė produktų, paslaugų reklama;

  • ką naudingo pasiūlysite savo klientui kiekvieną mėnesį;

  • kokį turinį naudosite – tekstus, nuotraukas, vaizdo įrašus;

  • kokias priemones – programas naudosite laiškų kūrimui.

2. Naujienlaiškių siuntimas bus greitas ir efektyvus su tinkama platforma

Galbūt vengiate elektroninių laiškų rinkodaros, nes neturite darbuotojų, kurie galėtų skirti laiko laiškų parengimui, išsiuntimui, analizei. Pasirinkus pažangią platformą internete, laiškus galima kurti greitai, išsiųsti visiems adresatams vienu metu, stebėti ir analizuoti gautus duomenis.

Todėl pasiteisinimą, kad naujienlaiškių siuntimas užima per daug laiko, todėl neapsimoka, galite pamiršti.

3. Antraštės naujienlaiškiuose

Visai, rodos, nekalta antraštė nulems ar jūsų klientas atsivers laišką ar ne. Tai pirma informacija, kurioje laiško gavėjas sužinos, iš kokios įmonės laiškas atėjo ir kokia informacija slepiasi po antrašte. Komunikacijos specialistai sako, jog antraštėje turi atsiskleisti svarbiausia turinio mintis. Taigi, apgalvokite naujienlaiškių antraštes, kad jos būtų dominančios, bet kartu ir nemelagingos. Jos tiesiogiai susijusios su turiniu ir kartu turi pateikti kažką vertingo tam, kad sudomintų skaitytoją.

4. Elektroninių laiškų turinys

Elektroniniuose laiškuose naudokite aukštos kokybės, gražias nuotraukas, juose gali būti nuorodos į vaizdo įrašus. Per tekstą sukurkite šiltą, nuoširdų santykį su auditorija. Įsivaizduokite, kad kalbatės su savo klientu individualiai, o ne su minia.

5. Analizuokite duomenis

Duomenų analizė jums padės sukurti efektyvią naujienlaiškių siuntimo strategiją. Geriau pažinsite savo auditoriją, galėsite ją suskirstyti į grupes pagal individualius įpročius ir kiekvienai grupei nusiųsti jos poreikius tenkinančią žinią.

6. Neįkyrėkite

Jeigu negalite nieko įdomaus pasiūlyti savo klientui, geriau patylėkite kurį laiką, nes per dažnas naujienlaiškių siuntimas, su pasikartojančia reklama gali sukelti atmetimo reakciją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *